030209 - Skridskor & rosor

Hi, idag var vi som sagt i kungsan och åkte skridskor i solskenet & klarblåhimmel vi hade en timmes obligatorisk tid på isen av lärare som bevaka oss men jag och sara var så duktiga och åkte 1 timme och 45 minuter tror jag eller om det blev 2 timmar, ialla fall är stolt som fan att jag kunde åka lika bra som förr har inte stått i ett par skridskor på, hm låt mig räkna ungefär 5år. Vi var grymma där ute värsta movsen! haha Flera brudar va även med och åkte vi hade skoj. Ohyes det kommer bilder fast jag inte hade min kamera med.  Vi fotade med Saras mobilkamera ska lägga upp dem strax.
There it is;

Moí ute på isen, ser hemsk ut men vad gör man inte för o hålla sig varm?
Och alla har väl en fin & ful sida av sig själva, true?

1. Jag igen. 2. Sara.  3-4. Jag och Emelie igen.



Men tack för rosen ialla fall den lilla stund lugnet  varade mamma.

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Haha, kul att fler ser det roliga i det hela.

Jag har liksom fått en bad guy-stämpel sedan jag gjorde det där men jag tyckte det var roligt.

Jag menar, man får förvänta sig en diss också om man bara utan förvarning kommer och sätter sig i någons knä.

Eller har jag fel?

Jag tyckte det var skoj.

2009-02-03 @ 23:23:20
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se