060209 - School and The City!

Godmorgon! Har iofs varit vaken sedan 8 telefonen åkte i golvet så vaknade hastigt o kunde inte somna om, har till o med ätit frukost vilket jag gör typ, aldrig. Väldigt bra av mig sitter här nu en stund ska hoppa in i duschen och  sedan äta  lunch idag blir det Thai kyckling-nudelsoup, på eget reccept galet gott blev det tillagades igår till middag så fick vi mat över perfekt att bara värma till lunch, Mumma. Sen blir det skola, efter det ska jag till the city och handla ett par stövlar eller varmare skor eftersom vädret lär skifta en hel del fram över. Synd nog längtar efter våren som tusan & sommarn ännu mer! I helgen står det fest på schemat hoppas brudarna är på bara ska höra mig för. Lär nog blir nice, nu ska jag hoppa in duschen som sagt. Later guuys, Besobeso!



Bild  från min födelsedags fiesta! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se