160209 - internet shopping

Har bara varit hemma idag, igår fick jag någon allergiskreaktion såklart i ansiktet svullen & såg ut som rivsår på kinderna.. Blev lite rädd där från ingenstans skulle precis gå & lägga mig spegla mig i ansiket så ser jag hur svullen jag är. Så det blev ingen sminkning idag skulle suttit modell åt Ida idag, ska göra det på onsdag istället. Imorgon blir det ialla fall skola undra om det är kylan som gör min hud sådär torr & svullen(?) som förra året, hoppas inte det. Den perioden var inte rolig. Nu så har jag bestämt mig vad går upp mot lite internet shopping när man é på dåligt humör? haha Yay, det är allt för enkelt o klicka hem kläder & speciellt skor besatt? Yes! Tur att jag alltid håller fingrarna i styr. Men nu har jag ingen anledning till att inte klicka hem dessa plagg som jag vill ha, the money is in the bank, right where I want it on my card ;) Så dessa plagg får klickas hem idag:


Ska beställa en brun underdel sen har en brun överdel(annan modell) vill matcha dem.

Läängtar tills helgen kommer, girls night it is! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se