230209 - planering för semmelbak!

´Hi guys! Idag har jag bara slappat jag som planera en tripp på stan eller skridskor. Tror det blir en tripp imorgon. I alla fall en lååång promenad med ipoden om inte annat. Ska även baka semlor imorgon så ska köpa spritspåse till grädden var hittar man det?  Lär smaka juvligt , ojoj mums  kanske ska använda blåbär eller annat hallon istället, gillar inte mandelmassa ialla fall inte mycket. Och sen köper bara semla om det är från favo fiket måste vara nybakt. Nej nu ska jag städa upp lite i mitt rum SR metropol på högsta volym så jäkla grym radiokanal finns INGEN bättre kanal! Väntar på att mamma ska komma så ska jag laga middag åt oss här hemma.. avslöjar strax vad stay tuned!
 
Engångs påsar går bra, någon med tips? Är lat just nu, vill slippa springa runt o leta.
Bild lånad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se