bloggen är ganska nere nu . .

Har ingen lust att blogga just nu när det är som mest kommer väl köra lite varje månad vad som skett i slutet av månaden eller både början & slutet  vi fårse hur mycket tid det finns. NU ska jag dricka mitt té ladda in bilder från systers studentmottagning och börja packa jag & min baby ska åka till gävle igen dock vara ensamma i hans morbrors hus/stuga hela midsommar helgen galet skönt (: Så blir inget bloggande då heller.. laater guys! :D

Ska träffa tjejorna mina från klassen i 9an (:  <3 kl. 14.00 så har liite bråttom nu har jag börjat packa? knappt haha.


Kommentarer
Postat av: Martina

ja jag lägger inte ofta ut bilder på mig själv, men lite blir det nu när magen växer:)



hade inga pengar att svara på midsommar smset men hoppas du hade en underbar midsommar iallafall och att allt är bra med dig. kra<m kram

2009-06-23 @ 00:09:44
URL: http://demicorazon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se