Maj månad - tre födelsedagar, en helg!

27 maj . -  Marcus fyllde 20 år, det firades med lite kaffe och tårta i lägenheten.  Underbar tårta från Gunnarssons bageri på Götgatan vid Skanstulls T-bana.  Marcus fick ölglas av mig, nu fattas bara ölgarderoben älskling!



29 maj, - Linns 18 års dag, det firades hemma hos familjen Forsberg med god mat & dryck. Super trevligt var det.  Senare vart det massa fix & hög musik på övervåningen och sen tripp till staden jag valde att gå hem till marcus istället för att bli nekad i dörren.. haha för det är nog lagom kul kan jag tänka mig.



 Bild 1. Linns present som hon fick av mig. + en stor vacker bukett.

    Jag, softar ute på framsidan med folket. Fotograf: Emma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Treevligt:=)

2009-06-29 @ 13:26:29
URL: http://suuugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se