25 mars 09 - New Haircut

Hi, sådär idag blev det av att gå till min "farbrors" salong klippte mig lite Paulina var där så de blev en bra klippning och en bra rakpermanent. Hon klipper efter mina önskemål, vilket innebär att bara lite hår får klippas. älskar det! Shes the best. Så är ialla fall nöjd med håret nu och skönt o ha det gjort. Menmen nu till viktigare ting gjorde bra ifrån mig på provet i tisdags vi var få som dök upp så är stolt över mig själv att jag skärpt mig. Ska satsa stenhårt till höst längtar lite faktiskt vill ha Servering,  Bageri och kallkök, vill ju helst bli Kallskänka. :) Men varmkök är skoj det med. Och även avslutat ännu ett område i matten, yay ett steg närmre.

Imorgon blir de pluggplugg, efter skolan hann inte idag/ingen ork rättare sagt haha.. Denna dag gick åt skola, frisören och bakning, bakade muffins a la rebecca förstås med special treats i.
Nu sitter jag här o slappar och gör ingenting typ, lyssnar på musik den bästa just nu Måns Zelmerlöw - Hope and Glory Acoustic, kollar på high heels och klänningar på Nelly.com I'm in love kan jag bara säga. :) Dom har fri frakt gör en ju inte lite mer sugen på o shoppa, skulle behöva ett par nya pumps*not* men solglasögon faktiskt. Väntar fortfarande på min H&M bikini ännu en vecka uppskjuten nu. SUG! Vi hörs senare besobeso guys!

 Ny frisyr mycket nöjd, som ni ser på bilderna nedanför haha.. ;)  sexigt värre.
Dock lämna "farbror" en leave in conditioner som bara sliter och torkar ut håret så den ska ur imorgon.

Kommentarer
Postat av: Linn

SNYGG SNYGG SNYGG!! :D <3

2009-03-27 @ 09:02:16
URL: http://linnireneforsberg.blogg.se/
Postat av: Martina

ja det är skönt att få i sig mat och man känner direkt att man får mer krafter, men när ja blir bortbjuden eller äter ute då får jag i mig men d e väll för ja slipper laga maten.



haha aa men det är ju ivägen hela tiden så ja går ju med uppsatt hår nästan hela tiden, d var ju en pappa som berättade att hans barn beskrivit mig hemma ja martina hon som är snäll och har toffs:)

ja det bevisar att jag varierar itne frisyr så värst mycket:)



tack för du hängde med idag föresten:)

2009-03-27 @ 20:03:35
URL: http://tiiinas.blogg.se/
Postat av: Therese

Du har blivit utmanad i min blogg :)

2009-03-28 @ 13:22:51
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se