26-28 mars - Helg & The Hills Season 5.

Hello, hoppas ni mår toppen! (:  jag mår bara bra, har haft en mysig helg med M. Sov hos honom fredagkväll han hämtade mig här hemma sen åkte vi hem till honom kollade på film, sötnosen hade köpt en massa ljus så vi hade det supermys, Tack igen baby!  Och har även glömt att säga att vi var på bio i torsdags efter lite krångel såg vi I taket lyser stjärnorna, hade lite väl höga förväntingar på filmen men ska ta mig an o läsa boken eftersom  den har fått bättre än filmen. (:   Sen slappa vi hela lördagen och hade det trevligt tillsammans sen skjutsa han hem mig vid 23, så kollade jag och mamma på film och hade slappar kväll tsm, syrran va ute och partade med Linder (;  Partygirls på högnivå!

Update: I fredags var jag i stan med Tina och Steffie, följde med dem på Casting som märket Esprit anordnat, steffie var såå duktig under fotograferingen och den tjejen har energi man blir så glad av att se henne le bara :) Håller tummarna för att hon får jobbet, många små som sökte. Sen var de skola för min del så ingen skolkning. haha (a)


Btw denna vecka som kommer börjar THE HILLS, YAY! :D :D  Säger bara: Draaaaama!

I<3Lauren!

Kommentarer
Postat av: Therese

åååh hon är så fin !

2009-03-29 @ 22:06:18
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se