29 mars - sommartid & student plans

Nu är jag redo för våren, snön kom lika fort som den försvann men endå det är inte rätt nu är mars snart över och sommartiden är här så lets go! På tal om sommartid så har jag försökt söka en del sommarjobb hoppas på att få något av dem nu ialla fall! Annars så gör jag inte så mycket började röja i köket med mamma o sen i mitt rum hitta massa gamla bilder ska lägga upp sen såg hur rund jag var, lite skoj också med gamla bilder  ger en old memories.  är väldigt spinkig nu ju, det är sant som folk säger insåg jag precis. haha 


Jag har fått äran att riva fram alla gamla foton, för att jag & mamma sedan ska välja till syrrans student vilket vi ska ha på plakatet/skylten som vi ska ha. Och börja planera annat därtill, tider för mottagningen och inbjudningar m.m. så det är klart. 



old picture från våran 08, jag & Linnita<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se