20 maj - snart sommarlov/jobb

Hellu, har haft massor att göra i plugget, söka jobb & fixa med annat runt om kring så har inte hunnit blogga. speciellt spenderat massa tid med min underbara pojke! ;) Annars är allt lungan förutom att jag är skit stressad inför sista skolveckan nästa vecka har gått på 6 dagars helg nu najs eller vad! så ska plugga ihjäl mig så gott det går & imorgon ska man vara duktig & söka flera jobb. Det ska gå! Sthlms stadsförvaltning suger när det gäller sommarjobb fy. Men får ta det i egna händer visst är det sent kanske men bättre sent än aldrig försöker jag intala mig själv.
Nej nu har jag lagat thaigryta med mami & vi har bakat två saftiga äppelkakor som förra onsdagen, mums! Nu ska jag börja med arbetet som vi fått vi ska skriva om flundrefiskar, booring eller vaddå? haha.. Men men bara göra arbetet.

 Vi hörs senare babes, besobeso!


Kommentarer
Postat av: Martina

ja det var jätte gott:)



hm men har du prova söka på olika förskolor där du bor och mejlat chefen personligen att du kan vara sommar vikarie?



hoppas du får jobb ialalfall!



japp d gör vi kram kram

2009-05-25 @ 22:55:55
URL: http://demicorazon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se