4 maj 09 - monday

Hi :) Nu sitter jag här tänkte blogga en liten stund ska strax hoppa i säng är rätt trött.. Idag hade vi matteprov men det var bara jag som var duktig och kunde göra det, stolt! (; Fick alla rätt också man är ju bra! *skryt* .. Men det var super ialla fall. Kom hem åt lunch och började städa upp i garderoben som är i hallen  så vi kan hänga undan saker där det var kaos & sedan i kläkammar nu har jag & mamma rensat klart där, vi sparade massa fina bebis-barnkläder och gjorde oss av med en hel del, vi ska skänka bort dem istället för att kasta. Men nu är det bättre så man kan kliva in i klädkammaren det är ju ett stort plus, haha. Även för att dom ska kontrollera ventilerna nästa vecka också så därav gjorde vi det i god tid.

- Och nu är också systers inbjudningar till mottagning iväg skickade det gjorde mamma tidigare idag, vi åt super god indiskmat mamma köpte med sig det från Shanti  som ligger nere på södermalms allén, dom har den godaste indiska maten i hela stan! ;D Så är det bara! Det var toppen ialla fall, juste ja! Jag ska jag lägga upp lite bilder från hårförlängningen i nästa inlägg, jag & syster gjorde det i fredags hos Jennifer en snabb & billig tjej, rekomenderar henne!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se