Det lilla svarta ..

Hellu, blev dem svarta skorna igar fick byta dem och fick forst 20%off och sen annu 20% for att jag upptackte limm pa sidorna o att sulan lossnat dem sa att de va pga att dem varit ute i butik sa lange.
Sa fick ett nytt par for billigare pris an dem andra :) Super!
Igar gick  vi i affarer och kollade, idag ska jag, pappa & Ann aka till Down Town, The Bay tror ja stallena hette. Farse vad vi hittar dar, ska ga upp och duscha & fixa mitt har nu har ar kl . 9.05 pa morgonen.  Sa vi har mycket tid pa oss , Ann ar en svang pa jobbet men kommer snart tillbaks. Da ska det Shoppas! 
Igar grillade vi tva kycklingar, pappas kyckling ar den basta. Mums! Och jag bakade Appelpaj - american pie den blev riktigt god! :) Men nu ska ja logga ur har, 
Vi hors senare, ska visa alla mina kop da!  utom dem som ska bli presenter..  :) 

Picture of nath, Ann and me. When Ann And dad where in Sthlm. :)

Hugs and kisses ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se