240510

Hello babes,
Med mig är det bara bra, hoppas allt är super med er. ;D
Äntligen frisk, halvt ialla fall ska försöka ta upp bloggandet iaf lite små updates. Seriöst har kommit till stadiet då ja tycker de känns wierd o blogga, känns fånigt?  Som att sitta o kladda sina tankar på en vägg.. haha Ja jag e så normal.. Men jag skriver mest nu för att kunna blicka tillbaka på allt som händer. Riktigt kul o göra det sedan. :) Fick VG+ på Stockholms arbetet som vi gjorde och VG på redovisningen ,. fyfan va sköönt! Och i Engelska Nationella fick jag VG, VG+ och VG på alla tre delarna blev smått chockad men glad såklart!   Och på tidigare svenska arbetet fick jag VG+, trodde fan aldrig det. Gick så bra!! skryt skryt, men jag har fått såå bra betyg nu jämnfört med årskurs 9. Det ska vi inte ens tala om men fick bra i eng, musik och hemkunskap typ. haha ..bra liksom.  Efter skolan satt vi på Snaps, jag och mina tjejor och sedan drog jag hem nu ska vi fixa middag. Är vrålhungrig, så ska gå och hjälpa mamma.
Besobeso ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se