Måndagen den 18 december.

 nu är det endast  1½ skoldagar kvar.. och imorgon ska jag till läkaren på morgonen sen är det filmtajming med min söta klass, under mentorstid och svenskan .. haha och onsdag har vi fått extra sovmorgon börjar halv 10 igentligen, men fick sovmorgon tills 10.50. så skööönt :D ,  thanks annikka haha ..
men nu sötnosar ska jag baka och titta klart på ensamhemma  filmen; 1 av 3st. får se dom andra ngn annan dag (:´+ att mamma och jag köpte första avsnitten av OC. försöker titta på ett avsnitt varje kväll.. love THEOC*   tihi .. och i fredags sov jag hos min älskling vill bara PÅPEKA.. hur himlans mysigt vi hade det..!   

men hejsvejs, ..  PUSS&HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se