Nyår is back!

nu är det endast 10 fina minuter kvar tills 12.00 då den 31:sta december äntligen snart får vi nytt år våran fina nyårsdag is back! men inte har det väl redan gått ett helt år? men det känns skönt att det äntligen är över allting har varit bättre än tidigare åren som gått, hoppas på ett gott nytt  .. man får inte säga år ännu eftersom vi väntar på nästa fina 12-slag, efterlängtat jag ska fira nyår med kalle som är min älskade pojkvän & hans familj på pappas sida, pappa, plastmamma & hans 3 söta systrar. :'D ska bli super mysigt & massa vänner till dom ska komma dit också och vad man nu kan tänka sig,.. befinner mig i täby, nås kanske på telen, ring på sötnosar! hihi ^^
 vi ses nästa år älsklingar!<33  
PUSS&HEJ!,

då blir det fina nya uppfräschningar inför nytt år och allt, ^
framför allt ska jag fixa till allt iförväg och ordna upp min skolgång, en stor skärpning lovar jag er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se