torsdagen den 14 december.

Ska man skratta eller gråta helt ärligt? ..  man undrar ju om ni är dumma i hela huvet? jag orkar inte nämna händelsen nu är rätt så nöjd vilket som med mig själv .. men iaf. så imorgon så ska vi ha vårat söta omprov i spanska, måste ju lyckas nu haha hela 13 pers som fick IG är det då fel av eleverna eller läraren?  .. bra fråga!  nu ska jag plugga till provet, och så ska jag käka middag med systra mí som håller på o lagar food right now faktist! *jippie* hungrar här inne vid datorn ^^ tomorrow its linn &ribeccs inne i stan, julhandla visst baby?  tills vi är helt panka.. och så ska vi väl förståss tjocka oss på donken.. snart ett år tsm gumman,  du är min bästa vän glöm aldrig att det är du & jag!
jag saknar min älskling jättejätte mycket, han är den bästa! försöker bara övertala kalle om hur himlans söt han är .. men han fattar nog aldrig!  ;'D tihi´  ialla fall så måste jag dra mig nu. later babes, PUSS&HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se