godkväll på er! :)

The wave var inte direkt BRA,  ljudet va kasst  i stora rummet musiken va helt fel? och inte fan va ljuset bra heller och dom bästa Dj´sen kom när vi skulle dra .. :/   & att vi fick köa i regnet i en hel timme var ju inte direkt ett plus men vi hade underhållare och ett litet paraply haha de dög iaf. för oss* tihi ^^ inget slår som sagt ung08 sista kvällen lördagen & Wave XL,  menmen ibland är det inte alltid som väntat .. vi hade iaf kul girls man kanske hade sätt fram imot det lite för mycket? jag är ialla fall nöjd med kvällen! :D innan jag drar mig härifrån vill jag bara säga att K är sötast i mina ögon av alla där ute,   & jag saknar honom jätte mycket just nu, men snart ses igen älskling bara två dagar kvar så då på tisdag ses vi igen, eftersom att imorgon har vi bestämt oss båda för att vara lite duktiga och plugga, haha .. goodluck säger jag bara  ;) jag kommer fan hamna här framför datorn*  får plugga under is-pass;et som vi har imorgon så mycke som möjligt :)  .. menmen, dags för mig att sova nu  är supertrött efter igår*
godnatt darlings out there! :)<3 sovgott & drömsött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se