jag hade en dålig dag, idag ..

jag har haft en jävligt dålig dag, har en kraftig jävla huvudvärk , men ingen feber, så då kan jag tralla runt och vara glad? om det endå funkade så jävla lätt du kommer upp i  mitt huvud & så fort någonting är fel så börjar jag smågråta? känner mig bara så jävla ensam & förvirrad. det är något jag inte kommer över försöker dölja allting hela tiden, men jag orkar inte hålla igen. & jag tror inte, aldrigaldrig att du kommer förstå ifall du någongsin förstått mig? ..  Jag är så jävla trött på skolskiten också jag orkar inte med allt, NEJNEJ, men ni ska klaga på om ni inte får MVG utan ett VG?,, och ni påstår att allt är bra.. men ni ser verkligen inte själva, det ni gör precis innan ni börjar kolla med alla andra runt om vad dom fick på proven osv..   sånt é bara så jävla patetiskt, fortsätt så jag går min egen väg inte fan behöver jag dina ord som inte ens betyder något, börja med att säga orden och försök lyssna på dig själv hur äkta låter det på en stapel från 1till10? haha försök inte förstå ens fortsätt gå ..  Jag får inte träffa K imorgon heller. :/  men på onsdag så dåjävlar älskling, längtar efter dig så himlans mycke nu! .. saknar dig  <3 :(    later bitches, jaja godnatt på er suckers  :D PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se