livsglädjen!

 Lina älskling!<3  riibecca
there is no way i will let you go, att jag fann dig gjorde mig HEL igen, saknade verkligen någon som dig, du får mig att gå från gråt till skratt du är min gjädje lina ingenting kan ersätta din plats i mitt hjärta. no matter what, hårencrew forever right? varje minut så saknar jag dig och det vet du själv! det går inte en dag utan att jag tänker på dig eller att vi pratas vid kan inte hålla mig borta från dig gumman


jag älskar dig Lina Stjernqvist !<3


Kommentarer
Postat av: Hååååååååren ( loojna)

Sen den dagen jag lärde känna dig så har jag alltid tyckt om dig fruktansvärt mycket, du tar en stor plats i mitt hjärta och när jag lärde känna dig så gjorde du mig hel. Det har jag aldrig varit förut men det är jag nu, är så lycklig varje gång jag spenderar tid med dig och vill alltid att det ska vara du och jag, hååårencrew forever and ever

2006-11-12 @ 14:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se