Bra gjort av mig!

Uppfyllda mål: I torsdags -
Jag har varit och sökt sommarjobb,
*stolt* Trodde att jag skulle få jobba på Blooms2 men det är tydligen dött där i Juli månad, så jag ska nog få jobba på Tevere i Nytan,värkar jätte mysigt spec. sommartid, Eftersom jag är under 16+ får jag inte stå i Kassan, eller jag fick men vi ska inte ta risken av att det blir fel sa vi, Det får vänta tills jag fyllt 16. Men jag får göra annat som jag själv tycker är roligare, ryktas att dom gör egen glass där?.. hoppas det!


Icke Uppfyllda mål:
jadu? har jag några .. återkommer jag! Där Till Höger Är Bild På Café Tevere!
image109



Kommentarer
Postat av: ' CAROLIN

härligt becca fortsätt med de :D visst är han söt!? :D

2007-04-23 @ 23:48:30
URL: http://C4ROLIN.blogg.se
Postat av: ' CAROLIN

jag vill döpa honom, men vi får se.. ska prata med hans pappa o sådär :D

2007-04-24 @ 20:33:27
URL: http://C4ROLIN.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se