50 000 personer 2007´s Pride-Parad!

Underbart väder solsken & glada människor vilken fest det var inne i sthlmsstad idag, en dag som denna säger jag bara härligt att rekordet slogs igen för rekord mycket folk var det absolut på våra gator, alltid lika hypad så grymt kul och se alla dessa glada människor sen är jag ju galen så länge det är tillställningar & speciellt pride-paraden som jag kollat på 4 år i rad nu, vi/tjejerna funderade på att gå i pride-paraden vore grymt kul!

Dagens Citat:
Linn - Då ska jag & du klä ut oss?
Jag - Nej, man klär inte ut sig man klär upp sig gumman!

Så himla härligt att det var rekord mycket folk 2 året gillt där inne vid hornsgatan där vi alltid står,
först mötte jag min syster, Sandra, sen kom Linn & Titus till hornsgatan också.
Kul att se så många glada människor riktig folkfest.

image247



Det är deras dag, årets glädjefullaste dag!


Absolut årets favorit år 2005-2006!

(igår missade jag en del, var nog bara självupptagen? haha..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är de uppe :D

2007-08-05 @ 09:08:34
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Anonym

:d, haha har inte klurat ut det igen men min syster får kolla det.
Kram

2007-08-05 @ 16:01:34
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se