-

VEM:
Saknar du: Erik Hjelmström
Vill du döda: Ja, en person eller två.
Rörde dig sist: Mamma.
Vill du slå: Ja, honom & henne.. fast skulle aldrig falla mig in.
Kysste dig sist: Erik.
Vill du kittla: Elin, xD
Kramade du sist: Mami.
Vill du prata med: Linn, min bästa vän.
Skrek du på sist: Mami.
Vill du vara som: Ehm? Mig själv.
Sårade dig sist: Han är tillräckligt medveten själv!
Vill du bli galet full med: Mening?
Gjorde dig riktigt glad senast: Klara
Fick du sms från senast: Linn baby!
Ringde dig senast: Mami.
Är vackrast på jorden: Melanie, riktig pang brud!

HAR DU:
För många vänner: Nej.
Tvångstankar: Ja,händer väl.
Någon annan psykisk sjukdom: ja, typ..
Någon fysisk sjukdom: ja, på ett sätt.
Någon skada: I mina knän.
Färgat håret: Ja.
Brutit några ben: Nej.
Några piercings: Nej. - Utom öronen.
Bra självförtroende: Ja imellanåt.
Köpt kondomer: Nej.
Tagit nakenbilder: Nej, verkligen inte.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Bjudit ut någon: Beror på hur man vill se det själv.
Varit kär: Ja.
Dumpat någon: Ja.
Stulit någonting: Nej.
Lämnat landet: Ja, rest utomlands.
Tuttat eld på nått: Jadå.
Gjort något olagligt: Säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se