Annandagen - Julrea

Igår var det 6 dagar men ska skriva lite snabbt bara om gårdagen .. Egentligen skriver jag bara för att minnas själv! Var jag på stan klockan 10.00 med Lina och vi gick runt i olika affärer fick med mig jackan jag tänkte köpa för en vecka sedan fick den för halva priset alltså 200kr, bild kommer senare! Så köpte jag gråa overknee-socks med vita prickar och rosetter högst uppe, hårfärg på rean och sen köpte jag julklappar en till Storebror det får vara hemligt vad jag köpte till imorgon då han får den ifall han läser här? hm.. Och sen julklappar till S & hennes dotter, S fick örhängen med matchade halsband och hennes dotter fick hängsle kjol och en långärmad body med blomster mönster i färgerna militär grönt & ljus rosa hon är bara 6månader gamla lilla tjejen världens sötaste, über-söt!

Nej nu ska jag färga håret, skriver mer om min dag som jag haft idag tillsammans med Linn, ska färga i rödbruna toner hade svart somras då jag färgade det i juni så nu vill jag inte ha så himla mörkt. PUSS!

- Då kommer också bra & tydliga före bilder på mitt hår, men det syns också på min profilbild - skolfotot hösten07. Linn fotade mig med sin nya kamera hon fick ny kamera i julklapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se