busy woman.

Har precis svarat på mina annonssvar på Barnvaktsjobbet fick 2 hittils under 4-5dagar rätt bra har ju redan ett jobb men det år fåtal dagar i månaden 1-2ggr och det är bara helger och från januari är det varje fredag. Men behöver ett till fick ett perfekt svar, hoppas vi ska få ihop det så jag även får några dagar hos den familjen nu, sen får vi se hur det blir med den andra familjen och undrar stort vad dom är villiga att betala tjänar bra hos min nuvarande familj men pengar är inte hela världen men ingen skit lön här inte tack. Då avstår jag, jag älskar barn något otroligt! Sant? Sant! Så om det är familj spelar det ingen roll om jag ens får betalt. Men inte så att hela släkten ska slänga sina barn på mig nu tack! haha ..
Nu ska jag läsa lite Gossip Girl, hej så länge!

image340

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se