Lördag kväll.. Matförgiftad

Idag har jag varit i stan med linn och träffat hennes mamma för första gången jätte trevligt verkligen, hennes käre far var med också.  Ingen julshopping vi segade oss igenom affärerna så försökte hitta till syster och mor men jag gjorde inte det, sen var vi på Resturang tillsammans maten var fin där men jag antar att jag inte kommer äta ute på väääldigt länge igen det sägs att om man kräks efter 6 timmar så är man matförgiftad mami told me soo and i did, kände mig hängig och har både magont och mensverk, ryggvärk osv. snacka om usel lördag jag mådde dåligt exakt efter 6 timmar galet läskigt och fyfan vad ont det gjorde kände på mig att maten inte var någe bra för min mage säger alltid ifrån men jag kände bara konstig känsla på resturangen nu ska jag gå och duscha men aja sånt händer.. MEN inte igen på ett tag ialla fall för min del kommer vara hur kinkig som helst med det jag äter.



Sköt om er nu ska lilla jag krya på mig.. usch&fy- så glad att jag inte sov borta eller blev dålig ute på stan.
INGA PUSSAR HÄR IALLAFALL!


Kommentarer
Postat av: martina

haha gissa vad, inatt hade jag så ont i magen kunde inte sova tillslut sprang ja upp å kräktes:S hur mår du idag?

kram

2007-12-09 @ 10:53:35
URL: http://tiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se