Lördag!

Ojoj nu rinner tiden iväg, ska iväg snart till jenjen som är hos bonnie och fixar håret just nu tror jag?..Först ska jag duscha och sen ska jag köpa någon mat med mig till jenny och på vägen ska jag möta tove så ska vi åka till jen tillsammans blir nog bra ska fixa håret hemma måste nog fixa det snart.. börjar bli tjockt nu usch hate that. Menmen thats life ska platta och ha mig snart och sen ska jag springa & köpa mat och ihopp om att jenny är klar då så ska vi börja åka antar jag. Ska på The wave ikväll, Tjej tickets såklart så det är en helt timme innan men det brukar gå väldigt fort sen är alla inne, blir nog skit kul hoppas jag. Nu ska jag ta mig i kragen och göra all of my gotta dos for today.


PUSSHEJ så länge!

image330

Bjuder på denna bild på mig och mina sju favorit tjejer förra fredagen 23/11!

(datum & tid stämmer ej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se