Måndag

Nu har jag tagit mig lite tid att skriva här på bloggen också, har varit hemma idag vi hade endå bara 1 lektion som jag inte kunde delta i och många av tjejerna har kräksjukan hörde jag och själv var jag matförgiftad i lördags så kändes bäst att stanna hemma hoppas att alla är friska snart. Krya på er tjejer! Själv är jag nog faktist fullt frisk har bara rasat sjukligt mycket i vikt tyvärr under veckan inte för att jag kräkts utan bara för att min kropp alltid gör tvärtimot mig. Men annars har helgen varit bra fick med mig ett plagg från Gina tricot i lördags, mamma klippte bort tröjan på plagget för jag ville inte ha den på blev super snyggt och så köpte jag ett par varma vita strumpbyxor. Leta efter två oversize tröjor jag varit sugen på ett tag men dom finns ju ingenstans, hopplöst?..

Här är en bild på min nya "tunica" nu endast hängselkjolen.
image339

Puss så länge, har precis beställt kläder från Laredoute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se