Tidig morgon!

Idag vaknade jag vid klockan 08.00 Lina smsa mig och två gånger som jag sagt om jag inte svarade så då kom jag upp efter att ha dragit mig i sängen en tio minuter/ en kvart. Vi ska nämligen in på rean i stan så vi ska vara inne runt 10.00 tänkte vi passa på folk orkar inte upp tidigt hoppas vi *håller tummarna* .. haha
Så ska leta Jeans, Nyårs klänning, tunikor, strumpbyxor & overknee-socks. Sen större Minnes kort till mobilen, Hörlurar, Ps2 Spel och Singstar skiva. Får väl se kommer nog hitta allt utom detta. Nej nu måste jag sminka mig har precis plattat håret.



Klockan 14.00 ska vi träffa S som flyttat till Göteborg för några år sedan. Det är ifrån min pappas tidigare förhållanden hon var som en extra mamma åt oss speciellt mig ialla fall. Så vi ska möta henne i stan och fika ska bli så himla kul att träffas och hon har äntligen blivit mamma i år fått en liten tjej hon är 6månader.

image351
Kolla in sötnosarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se