Tomorrow

Imorgon har vi skolavslutning och jag ska vara med i kören i skolan vi ska sjunga på scen ska bli super kul, önskar bara att det vore sommarlov kan ju fortsätta att drömma otroligt skönt det hade varit med sommartid nu och att jag skulle börja gymnasiet men nejnej en termin kvar men det ska jag klara ska fan höja mig ordentligt då, har ändå höjt mig en del är happy! Fast mina lärare är totalt hjärndöda, får se hur VT slutar i samma kaos som HT? Hoppas inte, den som lever får väl se! Nu borde jag sova och det ska jag har precis sminkat av mig osv. skönt att ha det gjort och att bara kunna krypa ner i sängen och somna.

Ha en härlig fredag imorgon alla lediga och icke lediga själar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se