Torsdag - Lucia!

Det är trots allt bara lucia en gång om året så kunde lika gärna köra på lite lucia tåg i bloggen, gud så dålig jag är på att blogga men så fint dom sjunger. Lyssna och njut! (tog den av Stina-Lee fick lite feeling där ifrån).. Våran skola hade typ världens sämsta lucia tåg som vanligt därför jag inte ens ställer upp hade det varit i min förra skola då hade jag inte tvekat men det var bara 9or som fick vara med där och då var jag 7a senast jag gick där så det funka ju inte? Men ingenting är perfekt märker jag. Hela min skola totalt suger just nu är så himla förbannad men nästa termin watch out i say! Nu ska jag lägga mig och sova behöver sömnen, först på morgonen ska jag ta blodprov igen en gång till (tydligen/nästan) akut, sen så ska jag till skolan ha spanska typ en timme eller halvtimme beror på när jag får göra mitt blodprov om det är mycket folk, sen blir det ungdoms. med sofia runt tjugo-kvart i tio ska vi dit hon har tid 10 jag 10.30 perfekt sitta där halvtimme typ? .. Får ta med mig en bok. Godnatt folk sovgott! PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se