sista praodagen.

Idag var min sista dag på praon .. sorligt vafan! kommer sakna allihopa as mkt, fick MVG i deras "betygsutdelnig" & full närvaro+ i kanten.   Sussi 'ägaren av Blooms2' gav mig Sommarjobb & extrajobb, det ska jag absolut ta vara på, riktigt najs sommarjobb lixom, närheten av hem exakt vid mariatorget* ialla fall superduper nöjd för min del!   Tog camillas nummer så vi ska fika sådär efter "jobb / skoltid,  mys ju & att jag ska hälsa på där oftaota, lova jag!^ tihi  kommer sakna er as mycke efter 2 veckor. 




mina slutliga resultat blev att jag kan faktist:  "servering" - servera ordientligt. lägga upp en riktigt fin caesarsallad* osv. mycket mer har dom lärt mig "bakom köket" &  kan göra KaffeLatté stolt vafan* haha.. Och så kan jag smått stå i kassan det är samma system på alla kassor men denna är mer komplicerad tyckte jag? men jag lär mig väl efter ett tag, fick ju inte ens stå bakom kassan men gjorde de fåtal gånger så jag fick lite syn på hur den jäveln funka. haha (;   (tappade faktist aldrig någonting i golvet fasten att när man servera & tallrikarna var glödheta ville man bara släppa taget ffs. haha )

 KOMMER SAKNA  !

mumsy*
bullar*vaddå, åt du inte ens fem stycken? haha


du går det att motstå nybakade bullar & semlor? Nej, serrü! (: *tjockis*

Kommentarer
Postat av: Salima

Lilla blooms, eller den stora mitt bredvid konsum typ? :)

2007-02-26 @ 00:26:49
URL: http://salima.blogg.se
Postat av: oh-baby@pa

stooora, nämde ju blooms två baby ;) tihi :D

2007-02-26 @ 01:07:28
URL: http://riibeccas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se