18 januari 2006.

just idag är jag glad, därför att dagen blev bra och jag mår toppen därimot saknar jag dig, fyfan det gör ont och ingenting kommer bli som förut?  tar en tyst minut ..  (inte är det pappa jag talar om) haha , det glömmer jag för stunden och drömmer mig bort, känns nästan som att jag flyger fram allting går så bra det gör mig på bra humör & då vill jag gärna sprida glädje!  och så har jag hämtat mina pengar för när jag var barnvakt. YES i´m rich bitch :'D  iaf. så istan hämtade jag biljetterna till club glamour av danne, dom är äntligen släppta, så snart är det party time for all the glamorues people, its club glamour!





ribeccs fyller 15 år om 3 dagar serrü! :'D

Kommentarer
Postat av: oh-baby@pa

ni kan också skriva här om intresse av biljetter finns? :) eller på pa.
puss&kram , this party is going to be one of the best paartyys 2007.

2007-01-23 @ 09:08:28
URL: http://riibeccas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se