20 januari 2007

En halvtimme tills jag fyller år,  eller då jag går
över till att bli 15 år iallafall ! :'D härligt!

Jag fick 3 fina paket av kalles småsystrar idag+ pappa & plastmamma. ska öppna dom senare ikväll, spännande o se vad tjejerna hittat på för fint åt mig. / tacktacktack, till kalles fam.<3 för hjälpen idag! :$ 

 nu fyller jag år om 2 ½ timme,  GRATTA MIG (OH-BABY @pa FFS!  :D

ÖNSKELISTA   -
1. Digitalkamera.
2. adidas tröja, svart elr. vit m. guldränder. ( eller en ljusblå m. vita ränder)
3. Pengar  & Presentkort. 

(sen har jag önskat mig små saker utav kompisarna,
som tjatat sig till att få köpa någonting åt mig! ) hihi^ ;) 
+ att kära Jonathan köpt en fin pa tröja till mig i rosa (födelsedagspresent) 
*BORTTAGET!* / tack sötnosar!

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se