29 Januari 2007, en vecka.

nu är det tre dagar kvar på januari sen går vi in i februari innebär
 - Club Glamour Smygpremiär 28 Febuari på Club Moatjé!  
dit längtar vi brudar right? :'D  KÖP DINA BILJETTER AV MOÍ. för intresse skriv!
jag sitter uppe endast av en anledning att jag börjar kl. 12.40 imorron. ska bli så skönt att sova ut, därför bör jag väl bege mig till sängs nu, men först ska jag blogga klart .. mina sista fina klädesplagg som jag vill ha! tihi  skit fint, "idag / måndag dårå ska min PA-tröja komma, hoppas jag!
67297-51


 
MIN TRÖJA HAR KOMMIT ÄNTLIGEN ! ;D       
/ Tack Jonathan, för min fina födelsedagspresent"



PUSSHEJ!

- *BORTTAGET*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se