försenade inlägg,..

har inte haft så mycket tid att skriva blogg, bara checka gb:n på playahead.se och msn ett tag, you know, inte haft ork att blogga massor särskilt  inte sista dagarna av lovet, serrü vill göra annat härligt, the last days!



  31/12-01/01 .-  jag hade iaf. en toppen nyårsdag/natt med min älskling & hans familj på pappas sida+ deras vänner.  det var great, jag och kalle var busiga  tog två champange flaskor o dela på (a), och sen utomhus vid huset så var det massor med fyrerkerier som smälldes av+ allt runtom, tack älskling för den bästa nyår på länge! :) 

03/01. - Igår var jag med linn handlade nya skor, (har ont nu) men ska köpa geelé till fötterna, så ska jag gå in mina skor. först smycken i solnacentrum, sen stan skor och så blev det lite kläder också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se