inget för min del ..

Det blev inget MTV Selected för min del ialla fall, jag stannade inne i stan med Lina min kära, fikade & tog igen allting som vi inte pratat om som vanligt super mysigt. Sen så gick vi en promenad började genom hela slussen via vattnet ner mot slottet in till stan, kungsan sen skulle vi gå igen vår vanliga runda vid gamla stan sen så ångra vi oss och gick bort förbi centralen & sen gick vi en lååååång väg nere vid vattnet, har nog försökt förtränga den långa gatans namn, ärligt? helt väck! Så från kl. 20.30 tills kl. 23.00 gick vi en långprommenad, hamna inne vid Fridhemsplan otur med tunnelbandörrarna in till spärrarna dom vägrade o öppna sig, arg rebecca? japp! Men så kom vi äntligen ner till käära tunnelbanan en minut vi springer sen stannar vi, shit palla.. helt slut sen lixom 12 min på Fruängen i T-centralen kom hem kl. 23.30 då var det bara softa ner käka lite nattmat senare några avsnitt utav min favorit serie såklart, Sex And The City! ;)

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se