List

Fixar resten i bloggen imorron, skrikiga färger jag vet! haha


Ditt namn:
Rebecca Hermansson
Längd: 165 cm
Spelar du något instrument: Nej
Vem är snyggast: O, hunk!
Vem vet mest om dig: A. (min otroligt bra killkompis)
Vad vill du ha just nu: En puss
Vilka sjukdomar har du: Ingen alls!
Fobier: ohygieniska ting.
Känner du en snygg kille: Ja faktist.
Har du körkort: Nopps
Åsikt om jultomten: mullig & gullig
Vill du gifta dig: Vem vill inte?
Tycker du att du är attraktiv: Det är väl upp till dig?
Din hårfärg och frisyr: Mörkt och axellängd typ..
Skolväska just nu: Friis & Company

Har du glasögon: Endast Solglasögon
Hur ser din plånbok ut: Svart med Blingsmycke
Favorittv-program: Desperat Housewives
När ska du festa nästa gång: bra fråga?
Vad köpte du senast: Cosmopolitan & Skor
Hur mycket pengar har du: 1000:-
Hur svarar du i telefonen hemma: Hej det är Rebecca!
Senast kramat: Min kära mor

Stjärntecken: Vattuman
Ögonfärg: Mest Svarta, men lite bruna.

Kroppsform: Kort
Kall favoritdricka: Pago Jucie
Varm favoritdricka: Caffé Latte.
Säger ofta: men gud..
Saknar du någon:
Ja, det gör jag
Du fikade senast: Igår.
Senast sedda film: Minns inte..

Hur känner du dig nu: Väldigt trött
Kan du laga mat: Ja, alla älskar min mat.
Vad pluggar du: Går i ögstadiet
Vad tycker du om fötter: vem brry sig?
Snarkar du: Nej
Har du homofobi: Verkligen inte, det är bland de värsta jag vet!
När och varför grät du senast: Kände mig riktigt trött på allting ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se