Lördag/ Söndagsmorgon

Igår satt jag barnvakt åt lilla E, vilket var super mysigt vi åt mat och sen lite jordgubbar som hon älskar, vem gör inte det? Ialla fall så sen lekte vi lite o gosa, men sen dög ingenting då var klockan 20 över 7, med E på armen försökte jag hälla upp vällingen i flaskan & in med den i miron men allting var ett helvete så trött man var, så då fick favorit "snuttefilten" åka fram i famn så ingen välling ingenting bums i säng efter nattkläderna åkt på. Sen gjorde jag typ ingenting .. Tittade på film på 5an kunde ju inte klura ut hur boxen funkade, och jag glömde ju att fråga K eller D innan dom åkte iväg. men det var en mysig kväll ialla fall somnade runt 10 i 1.


Idag vakna jag väldigt tidigt för att vara mig 07.20 eftersom att E va så glad och satt o skrattade medans hon drack sin välling, så gick jag upp direkt istället och käka lite fil med jordgubbar, stora favoriten såhär när sommaren är pågång. Sen så kände jag att jag kunde lika gärna göra mig iordning på engång och sen kl. 11.00 ska jag åka in och försöka hitta en klänning och skor till Avslutning, Studentfirande på tisdag, Födelsedagsfest för släktingar på lördag & sist men inte minst S (storasyster) & K Bröllop den 16/6. - Längtar så otroligt mycket måste hitta en klänning dit och inför annat kul som är på ingång, fullt ös medvetslös? ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se