nattmys!

Hej på er där ute !
just nu sitter jag och myser i mitt rum med en skål jordgubbar & grädde och filt på axlarna. Funderade på att se en film men det blir alldeles för sent, det orkar vi inte. Och jag har tittat klart på min kära Sex And The City Box 1-6, om jag är ledsen? Jafan, vill ha mermer & se, vad ska jag glo på varje kväll då? Ingenting.. älskar den serien, funderade på Depserata? men det är inte lika kul för dom avsnitten har man sätt nydligen! Ge mig gärna lite tips ..absolut inte Greys & OC det funkar inte för mig. Kanske någon bra film. Skriv jätte gärna tips,till mig!



Men ialla fall igår från 18.30 satt jag barnvakt tills 21.30 skulle jag tro eller 21.50 typ.. ialla fall det var mys lilla hjärtat var vaken i ungefär 20 min efter att mamma & pappa gått ut .. så då la jag henne sen lite griniga blir vi på kvällen va? ingen välling ingenting så .. bums i sängen vart det för att sova och vi somnade fort, .. så då satte jag mig och tittade på några serier på tv:n kan fortfarande inte klura ut hur boxen funkar.+ att idag kunde jag inte heller hitta fjärkontrollerna? *jippie* fan .. otur eller , men det funkade att gå fram varje gång jag skulle byta kanal & sänka /höja ljudet.. aja saksamma.. sen kom dom hem tjänade ihop rätt bra på denna lilla kväll & ska sitta på Lördag och någon dag nästa vecka skulle jag tro.. aja mina vänner nu är det dags att avrunda för kvällen!

NATTI&PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se