ingenting är som förut..

Försöker gång på gång, men jag måste få ta allt det här i min tid och som jag nu ser det så ska jag bara kämpa för att inte få dåligt betyg i grundämnena vill säga icke godkänt då, men jag försöker och behöver få vara ensam det är inget annat som hjälper. INTE era tomma ord och lärare som tjatar på att det och det ska vara gjort det funkar inte för mig.
Men jag kommer bli bra allting kommer att ordna sig huvudsaken är att jag inte tänker negativt, det behövs inga retsamma kommentarer eller blickar. Jag vill inte gå in på skäl osv. så avslutar här.. tro vad ni vill men jag vill inte höra tack för mig!

Hörs när vi hörs.. Kram!
(Omtanke allt jag behöver inget annat elakt undvik det tack)

Kommentarer
Postat av: Mercedes

svar: sötnos, du är så underbar

2007-11-27 @ 23:45:50
URL: http://mercaaan.blogg.se
Postat av: Izabelle

du e söt!

2007-11-28 @ 19:14:49
URL: http://bellibull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se