Måndag - Hemma.

Denna dag spenderades hemma som hela helgen efter 'olyckan' som hänt.
Har feber & kallsvettas och jag mår uselt för tillfället, jag var torr & enbart irriterad runt ögonen smörjde in med kräm & sminkade mig som vanligt, men i lördags morse vaknade jag med att jag inte kunde öppna ögonen fick smått panik tänkte vafan är det här någon som limmat ihop mina ögon eller? Visste inte vad jagskulle ta mig till så jag började gnugga mig iögonen då jagkunde se pyttelite med ögonen tillräckligt för att ta mig till badrummet där satte jag på varm vattnet, stod där i minst 30 minuter gnuggade runt ögonen och då fick jag upp ögonen så jag kunde se helt. Jag såg förjävlig ut rent ut sagt då såg jag att mitt ansikte var svullet HELA kunde inte göra så mycket mer än att vänta på att svullnaden skulle avta från ansiktet. Idag när jag ser helt okej ut för att gå ut fick jag läkar tid så gick dit fick reccept på en kräm (som funkar suveränt, men svider som tusan. Och så köptes det med nästan havla apoteket, läpsyl, läppbalsam  osv. man kommer alltid på "saker man behöver". Den listan är nog alltid oändlig. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se