Söndagkväll!

17 November - Jag hade den bästa kvällen med dig Lina som alltid tjejen, vi två genom allt verkligen! Först var vi och fikade på Fåtöljen vi satt där och pratade drack te & färskpressad apeslin jucie också jätte gott. Sen började vi gå mot stan, kom till slussen tog bussen in till Kungsträdgården och gick ända in till Odenplan där ifrån så typsikt oss fast att vi hade högklackat då menar jag real high heels. Har faktist skador efter detta event tyvärr mina fötter är körda. Ialla fall så kom vi till Odenplan där vi mötte E och två av hans polare nedanför porten ovanför där var det fest först tvekade vi och sen blev vi övertalade att följa med upp hade ialla fal jätte trevligt där och vi stannade lite längre än beräknat också först var vi påväg att gå men vi åkte upp igen och stannade kvar någon timme till vi kom hem 10 minuter efter Linas mamma haha alltså kl. 01.10 typ. Det vart en lyckad kväll ialla fall först var det så stelt, men vi träffade massa skönt folk där och Es ena killkompis var jätte trevlig så det ordnade sig snabbt det med och sen när vi varit där uppe en stund så träffa vi en väldigt trevlig tjej där på festen nämnligen killen som fyllde års flickvän hon var en jätte go tjej, det lättades upp sen ialla fall pga. henne faktist också! Eftersom jag inte vill skriva allt för mycket här om gårdagen så ska jag runda av här time för läggdags faktist är super trött.


- Ska börja tänka på att inte nämna folk i min blogg det är ingen av dom som gått med på att dom vill nämnas osv. så jag skriver bara första bokstaven men Lina vet jag att det är okej med så det är en helt annan sak.


Godnatt PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du och jag mot världen becca!

2007-11-19 @ 16:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se