Update

Har inte hunnit sitta här alls och skriva har haft två stora arbeten som skulle in i skolan & sen har jag varit borta tills idag. Vi hade girls night & när vi kom dit hade J och S gjort super god mat till oss och dukat upp väldigt snyggt må jag säga, förrätt varm rätt och efterrätt, hur gott som helst tjejer tack! Det var faktiskt födelsedags firande/tjej middag för vår kära vän B för hon fyllde byxmyndig i torsdags sist ut och jag är först ut att fylla år, komiskt jag är äldst & hon yngst det är ett av många samtalsämnen vi diskuterade igår, hade så sjukt kul med er tjejer så jäkla länge sen vi hade så kul ALLIHOPA tillsammans, cant wait until the next time better be soon, vi hade tema kväll så gott det gick: S & J schoolgirls, A black-marilyn monroe, R naughty devil, B hawaiian girl, T hoe, E naughty Police och sist nen inte minst Z glam girl.
Bilder kommer snart blev massvis en del mindre fina och några videos men dom kommer inte upp här tror jag men några bilder.

Nu ska jag äta mat, magen kurrar..


PUSSHEJ så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt mysigt var det

2007-11-24 @ 16:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se