Dagistider!

Efter två veckor på dagiset så lite uppdatera känner jag ska försöka bättra mig.. Får se hur det blir tror jag ska göra mig Anonymus@bloggen 2008 som jag funderat på väldigt länge så jag kan skriva mer privat som jag gärna vill göra pga. många skäl som jag inte tänker gå in på!
Men åter till min praktik - Dagiset hade praktik i två veckor som låg ca. sju minuter bort från mitt hus super bekvämt för mig, trivdes som fisken i vattnet på dagiset alla som känner mig väl vet hur mycket jag älskarälskar barn är helt barnkär, jag är tokig, ja det är jag! Och jag vet inte vad jag ska säga jag är rätt "erfaren" på barnfronten alla mina barnvakts jobb som liten och det jag har nu då jag vaktar Lilla e men jag känner att nu är jag mer erfarenhet än innan både för att det var äldre barn. Dom var mellan 2-5år dessa kids så det var mer att step in to be adult and take a responsibility. Man fick step in när dom började slåss eller bad om hjälp barn är smarta men ändå väldigt elaka & en del kan vara av egostorten det gillar jag inte, alla är lika värda säger jag bara. Men jag har fått ett jättejätte bra omdöme som på min förra praktik på blommscafé inne på Södermalm det med. Det var bara i 8an det och nu går jag 9an så ville inte göra samma sak igen men jag gillar att ha ansvar och få jobba med folk & barn är absolut inte fel för min del så jag tog dagis det är min anledning och jag ångrar det inte ett dugg i fredags bjöd jag dom på muffins som jag bakat torsdags kvällen innan det tyckte dom om blåbär & hallon blev det som dom fick välja på matvrak, små röster: en till snälla, en till? tyvärr så blev det bara en var besvikna små trollungar men glada för det! Ojoj måste börja avrunda skriver som en tok här. Ska dricka min kopp chai te med honung har hals ont not soo good nu när lovet börjar imorgon tusan!..

image311
Här nere lekte det andra barn andra avd.

image312
Här ute lekte vi på stoora gården den var störe än många andra gårdar kan jag säga.
Vi lekte här ute varje morgon & dom em. vi gick ut tidigare än halv tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se