Gårdagen

Igår var jag som sagt med Linn med gott samvete kunde vi åka in och shoppa kläder jag fick med mig en koft/tröja från Gina tricot & sen köpta jag strumpbyxor ska det vara så svårt att hitta tjocka/varma strumpbyxor tydligen ska man behöva springa in&ut på 5 olika H&M tråkigt nog tillslut fann jag dom och då var jag nöjd den köpte Linn hårfärg och bestämde att jag skulle göra slingor på henne så vi åkte hem till Titus efter lite tjat fick vi göra det hemma hos honom jag lovade att inte kladda, haha jag är faktiskt duktig resultat kommer imorgon jag är bara van att färga hela håret på någon men det blev snygga slingor för att vara nybörjare *små stolt * men men sen kom vi iväg till slut och vi fikade på Fåtöljen först åt vi middag där vi delade på en pasta sallad med kyckling så gott och sen blev det en kladdkaka att dela på & varsitt glas te för mig blev det så klart chai-te ovanligt va? Men nu ska jag sluta babbla här kommer lite bilder från gårdagens shopping:

image274
Stickade tröjan är från Gina Tricot den har söta små fickor också så mysig,
den är lika svart som på andra bilden där den syns i bakgrunden.

image275
Strumpbyxorna som jag jagat runt efter på 5olika H&M.. grått & stickade plagg är så snyggt!


Hoppas alla har haft en skön helg! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se