Godmorgon världen!

Jag undrar om jag har några läsare alls? eller är det bara inbillning att mina läsare går upp hela tiden? hm..
Ni kan väl säga hej eller vad som helst tar 2sek vore kul att se om det är fler bloggare som läser eller bara annat folk? får väl sätta en liten fråga stund sen om det inte funkar att fråga såhär i text? haha :D
Aja nu blir det frukost rost macka ost & marmelad mumma* Idag kommer bli en bra dag hittills känns det så ialla fall, ska försöka hinna in till stan köpa almanacka och en tjock tröja eller en härlig kofta annars blir det en everest väst. fast är sugen på en canada goose väst men det blir om någon månad isf. vi får la se? .. Och jag som ska spara till våran utomlands resa 2008 då vi ska dra iväg hm.. måste allvarligt lösa detta på något sätt aint gonna work this way. jag slösar bort allt jag egentligen bör spara gud så irriterande det börjar bli..

Hoppas alla får en mysig söndag njut även fast helgen lider mot sitt slut den kommer tillbaka ;)

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: martina

tack:)
hehe jo läsare har du nog, man ser på statestiken att d finns massa läsare men sen e det väldigt få som komenterar. men ja läser din blogg iallafall:)
har glömt göra den där utmaningen:S sorry ska sätta mig å göra den på direkten! kram

2007-09-09 @ 21:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se