Lördag!

Hallå världen! :-)
Tänkte passa på att skriva medan bloggen inte är nere kommer säkert vilja skriva inatt eller nått just nu har jag grymt tråkigt sitter och lyssnar på musik, har tänt massa ljus. I morse kom jag på att jag inte skulle sitta barnvakt ikväll men tydligen ligger jag en vecka före gud vad jobbigt att jag börjat bli så vimsig aldrig varit det förr.. men idag så köptes det en ny kalender (mami gjorde det), precis när jag skulle iväg mötte Elin & Bonnie vi gick och fikade snackade skit i timmar, älskar det med er tjejer! Nu ska jag hämta en skål glass och titta klart på - A walk to remember, hoppas alla njuter av lördags kvällen på något sätt!


Pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se