Natten till söndag..

Nu sitter jag här och slappar snart kommer lite bilder från idag.. sen ska jag försöka hinna ta tag i bloggens layout. men är sjukt trött eftersom några tjejer som bettet sig värre än mina yngre tjejkompisar, som små flickor dom satt ut mot gården hade "fest or what ever they call it" igår natt dom satt på balkongen till kl. 6 på morgonen.. fy fan (ursäkta språket) vad arg jag blev dom gjorde ljud som lät förfärligt och hostade gjorde en tjej i en KVART (egentligen 20-30min) om & om igen tillslut tröttnade jag ordentligt, oja då öppnade jag fönstret och skrek håll käften nu räcker det. Då var klockan ändå 'bara' 03.30, somnade inte tidigt men ialla fall tänkte amen då lär dom väl gå in snart runt kl. 02.30 var klockan en då när jag tänkte det men nejnej, dom satt där från att jag kom hem kl. 22.00 på kvällen liksom! Inte konstigt om man tröttnar så höll dom på i ja ni kan ju räkna ihop det själva heela natten folk stängde balkong dörrar & fönstren man hörde hur alla smällde igen, blev så irriterad satt i hörlurarna och drog på lugna favoriter från mobilen vaknade till kl.06.00 igen då satt dom ännu ute drog ur mina hörlurar stängde ventilerna somnade om här var det bastu när jag vaknade solen sken ju ute jag kunde inte brytt mig mindre om att natten var usel..

Klaga inte på mitt inlägg tack jag skriver bara av mig här så tänker ni det så tack&hej!
hoppas ni andra sov gott! :-)


Pook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se