ojoj tiden rinner iväg..

Hello där ute! :) Nu sitter jag här igen hade en konstig men rolig eftermiddag dom där killarna var helt körda ju visst Bonnie? haha Tiden ringer iväg väldigt fort jag har ialla fall hunnit rensa igenom hyllor av 10 duktig flicka man är! hittade en väska på köpet mammas gamla fick jag låna/ha hos mig istället thanks mamita!
Nu ska jag återgå och slänga in resten som inte är inne i garderoben ännu och fortsätta när jag känner för det imorgon KANSKE man vet aldrig med mig, har alla haft en bra dag/kväll? Hope soo good night!

Såg uttrycket Pok fick svar på min undring över vad det betyder, PussoKram, super ju så här är mitt första!


Pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se