Onsdag!

idag har jag varit i skolan, vaknade ialla fall på rätt sida bra humör och sen så när jag var helt ensam blev allting fel, hitta inga kläder jag ville ha på mig så, fick bita ihop och ta på mig det som fanns, ( inget världs problem) men sjukt irriterande på morgonen tyvärr! skall sluta klaga, menmen så kom jag iväg hade bildlektion läänge kul var det & sen hade vi engelska lektion och var i datasalen vi har engelska tema vecka, älskar engelska växte upp med en del faktist. Och våran nya engelska lärare är Great I say, struntar i era åsikter men lärare ska inte ha sina favoriter utan kunna se allas olika kunskaper! slut tjatat för min del idag var en dålig onsdag förutom när jag kom till bilden i skolan, förstörde min bild lite där men det får bli som det blir.
jag kan när jag vill!


Pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se